6 maart 2017

Leonard is geboren!

In november werd in gecontacteerd door An. Ze was zwanger van haar vierde zoontje en met een paar maanden 'liggen' in het vooruitzicht, vroeg ze me om zijn geboortekaartje te ontwerpen.

An en haar man waren verliefd op de bekende leeuw van Ingela. Ik baseerde me op haar leeuw en maakte er mijn eigen versie van. Als lettertype voor de naam, kozen we een circus-achtig lettertype uit.

Voor de suikerbonen, die ook in circusthema zijn, maakten we stickers en buttons. Het babyborrelkaartje mochten we ook ontwerpen. Voor de postzegels werd het hoofd van de leeuw gebruikt.




Op de achterkant gebruikten we een vlaggenlijntje en sterretjes, om het geheel wat 'circus-achtiger' te maken.
Leonard kreeg ook nog een toffe, handgemaakte stempel met een leeuwenkopje op.

Ik wens An, Stefan en hun gezin nog veel geluk toe met hun vier musketiers!




Ook een kaartje bestellen? Kijk even hier.
Meer info voor een geboorte-stempel in combinatie met een kaartje? Kijk hier.
Je mag me ook altijd een mailtje sturen! 

1 opmerking: