10 maart 2017

Van ruilen komt huilen: Ecolover

Een hele tijd geleden startte ik mijn project 'van ruilen komt huilen'. Eerst verzamelde ik allemaal spulletjes voor ons -toen- toekomstige huisje, later ruilde ik babyspulletjes.

Eco Lover kwam een jaar geleden ook bij mij terecht en vroeg of ik ook met haar een ruil-project zag zitten. Dus sloten we een ruil-deal af..
Ik mocht uit de webshop van Eco Lover iets leuks kiezen en in ruil daarvoor kreeg ze drie stempels: eentje voor op haar zakjes, eentje voor op gerecycleerde dozen en een laatste voor in haar koffiebar.

De stempels waren snel klaar, maar ik wachtte nog al lang alvorens iets te kiezen. Op de website van Eco Lover, zag ik dat ze ook een 'echte' winkel in Bilzen had. Dus trok ik samen met Klaas naar Bilzen!

De winkel bestaat uit drie delen:
- een koffiebar in een gezellig, knus interieur (en er lagen ook lekkere stukjes taart klaar om op te eten!)
- de duurzame en eco-vriendelijke spulletjes die je op de website ziet, maar hier in het echt kan bewonderen
- de webshop-gallery: hier kan je verschillende, handgemaakte, duurzame en/of eco-vriendelijke producten terug vinden van andere (kleine) webshops.
In Eco Lover vind je kleine en grote cadeautjes. Ik zag er o.a blinkende oorbellen, zachte babykleren, geïllustreerde broches, kleurrijke brooddozen, decoratieve, houten hertjes, knuffelige wolkjes, gezellige vogelhuisjes, gebreide sjaals, snoezige knuffels en veel meer! Ze zijn zeker een kijkje waard..







Alle spulletjes die ik uitkoos, kwamen terecht in een bruine kraft-tas mét stempel! Ben je benieuwd wat er in de zak zit?
Ik koos:
- een bijenhotel voor onze toekomstige tuin
- een brooddooszakje, waar 'koel-gel' in zit om het geheel fris te bewaren
- dé letterbanner
- een schattig vos-doosje voor Klaas
- (en een stoer cadeautje voor mijn metekindje)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten